Torsdag Fredag

 
Jaha vad har hänt på senast ??
Vi har hållt på i köket vilken skräll ;) Stoppat in några till skåp jag fick en snille ide stoppat in spottarna och taket och idag har vi kaklat :D
 
Igår var vi på snabb middag hemma hos mamma och kurt i typ en timme grävde i oss maten matade Bella och åkte hem :) Danne var även förbi så en snabb kaffe och lite surr :)
 
Idag har vi inte gjort så mycket fått in vatten i köket och till ismaskinen så på söndag ? kan jag börja leka med ismaskinen här hemma hihi sen har kurt och Micke kaklat :)
Vid fem tiden åkte vi till Emmelie och Dennis och Hugo och åt godmiddag med efterrätt GODIS och busade med barnen och surrade vid åtta blev Bella övertrött så vi har precis landat här hemma jag har diskat VIKTIGT varje dag denna vecka i tvättstugan så duktig av mig och nu gräver Micke i sig popcorn och tjatar på att vi ska glo på film jag är sugen på Harry potter så ska tvinga han att se dom för 500 gången !
 
Iallafall måste jag köpa femtio nyanser på engelska saknar att läsa om mr grey hihi så måste nöta igenom dom engelska versionerna också :)
 
 
Imorgon ska vi kasta in golvet i köket och sen har vi kvar att välja tapet eller färg till två av väggarna så ja det tar sig : ) Blir något skönt att slippa se ful golvet där innen !
Hehe om två veckor tänker JAG på egen hand fixa extra rummet ;) det kommer bli så fint !
Men först ska köket bli helt klart så jag ger det två veckor innan jag börjar pilla där innen :)
 
Sen måste jag och Emmelie och barnen åka till Luleå i veckan skall byta skinnjackan jag fick till Bella idag tog en 80 och den är för stor Hugo fick prova den och den passade perfekt så ska ta en mindre åt henne typ 68 ;) haha sen kan jag behöva shoppa på H&M åt mig själv hittade en massa fint i katalogen i veckan så mamma behöver lite nytt !
 
Nej men harry potter nu då
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Apropå Mr Grey så har jag alla tre engelska böcker med honom om du vill ha? :D

Svar: Men gärna vad vill du ha för dom ;) ?
Anne-Lie Wall

2013-03-09 @ 16:45:01
URL: http://jennize.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0