Elise design lejonin

Åh nu har mina ( Bellas ) kläder kommit så super duper fina jag är så nöjd !!
Jag beställde för någon vecka sen från Elise design och fick kläderna två veckor innan beräknad leverans datum kläderna är egensydda och verkligen i bra kvalite !
 
Det finns super duper mycket fint och jag lär göra flera beställningar i framtiden
 
Länk till hemsidan KLICKAHÄR
 
Har man frågor eller funderingar som jag hade är det bara att maila man får svar nästan direkt ! :)
 
( tråkigt bara att mina telefon halv dog ännu mera när jag tappade den medans jag fotade bella i dagens outfit så ja nu sparas inte alla bilder jag fotar måste hitta en ny och det är NU ! )
 
 
 
 
Alltså vad är problemet när bilderna blir åt fel håll ?? Det har varit så i flera veckor oavsett om jag förminskar dom hamnar dom åt fel håll och bilderna är precis lika stora som dom alltid har varit när jag fotar !! AGRESIV snart alltså det började i samma veva som dom fixade så bilderna vänder sig rätt i appen till android ! Någon annan som har samma problem ? Det är endast vissa bilder som blir åt fel håll..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0