Måndag

haha bad Micke göra vällingen i morse vid halv sju då Bella vaknade till annars brukar jag stiga upp då han jobbar så han ska få lite längre sömn då han börjar kl sju men idag trodde jag att det var söndag ;) för Micke kan inte somna om när han väl har stigit upp 30min innan larmet haha förlåt ;)nå väl jag och Bella vaknade klockan nio och åt frullen och busa vid tolv sov båda två mamma var trött !!sen efter ett gick vi ut och lekte gungade solade så vi har varit ute i 4.45h härligt ! :) Mickes mamma kom efter jobbet på middag och var med Bella så vi skulle få målat stugan på gården och ja Micke gjorde det medans jag fixade middag och annat gott :)sen har vi fika och busat och b har tagit ett bad :)vi har precis sett klart en film som var super bra handlade om cykelbud blev så sugen på att träna ;) haha nu blir det greys tills jag somnar i morgon mys med bästa Emmelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0