helgen

Så där då har helgen passerat vi har haft ute bus med kusin Emma samt inne bus medans Maria och Johan var och handlade sen har vi varit på middag hos dom igår åt tacos surrade barnen busade även Nova och Sandra kom förbi en sväng sen hem och se på film och lägga Bella :)

idag vaknade b och Micke kl åtta jag sov till nio Bella har blivit förkyld under natten så snorig och hostig är hon :/ hoppas det går bort fort! Micke har fixat ute så nu är vi vinterredo sen har vi fixat på här inne Bella har vilat en timme då har jag städat och plockat lite jag måste verkligen dra några varv med dammsugaren puh! annars så kom Elin och Fredrik på middag och kaffe super trevligt Bella har speedat på i vanlig ordning och nu ligger jag och gömmer mig under täcket så hon ska somna idag skulle hon inte somna själv :) <3


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0