Putsa putsa

Jag blev galen på våra smutsiga fönster så jag putsade inne i vardagsrummet dock blev dom flottiga då jag hade tvättat bort all glass från ena rutan först så får ta om dom i morgon sen när b hade vilat dressade jag på oss och gick ut jag tänkte att det släpper nog lite i halsen för hon med frisk luft och det verkade det ha gjort :) då fick jag putsat ute Bella kände för att rymma ned för sten trappen som tur var kom Gunnar jag Eva förbi så dom lekt med Bella medans jag putsade 9fönster :)

Sen gick vi in och lekte lite även tittat på Pippi tagit en timmes vila ätit go middag och sen busat med Micke :)

Bella vill ännu inte ha välling innan läggning idag fick hon i sig typ 50ml så då lär hon vakna vid två i natt igen och jyra på en timme innan hon somnar , hostat blev bättre när vi var ute men hittills sen hon somnade för en kvart sen har hon hostat hela tiden :( bli frisk nu hjärtat <3
vi vilade förresten tre timmar i ett igår det har aldrig någonsin hänt att hon sover så länge!

nå ska gå och se soa nu!


















en rymmare


mm gott med sås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0