Dag två och tre

igår och idag har vi varit en timme på dagis från kvart över nio till kvart över tio :) och ställa alarm får vi göra eftersom vi inte är vakna i tid annars;)

Allt har gått bra och vi har nu varit med alla tre fröknarna vilket känns super alla tre gillar Bella och jag så det känns skönt :) Bella går bra ihop med dom samt leker hon det hon hinner med dom andra barnen ( dom har varit ute och vi inne så b får lära känna miljön) hon har inga problem att ta med sig fröken på en upptäcktsfärd men vill att jag också ska komma efter :) hittills har allt gått bra och under nästa vecka ska jag börja lämna henne lite själv :) vilket jag tror vi båda klarar av skönt att man tar korta stunder åt gången så blir det inte så jobbigt för mig ;) hehe!

leker inne gör vi och utforskar i morgon blir det en timme samma tid och då ska vi leka lite ute och inne :) kul!

dagiset känns verklige som Rätt val för mig jag har då bara positiva känslor :)



på g till dagis



promenerar till bilen tidigare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0