Daycare



På tisdag ska jag börja skola in Bella på norrskenets dagis! spännande hemskt och kul! ångest varje natt innan jag somnar vill inte vara utan min andra halva och på dagen känns det ok och på natten ångest igen...

Men nog ska det gå bra egentligen skulle hon skolas in i morgon men tiden blev så konstig så på tisdag kör vi! Dock ska hon ju bara vara lite i början sen när hon kvar vara själv så det känns ok i mamma hjäRtat men ändå inte fy tror jag och min prinsessa kan skjuta lite tills typ två års åldern föräldra dagar har jag då i överflöd men har alltid sagt att hösten13 ska hon få börja men jag velar lite eller rättare sagt mycket ;) haha får se hur det känns när vi väl börjar om vi ska vänta eller köra på! jag håller er uppdaterade ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0