Fest fredag

Dagis från morgonen sen hem och luncha med pappa micke och Björn kebabtallrik mums! sen sov jag och b en timme just när vi hade vaknat kom Jenny så vi har jyrat och sen styrde vi mot 70års kalas hos morfar Grattis såsmycket smörgåstårta fika och sen hem vid fem då Björn och Jenny skulle till Haparanda val hemma bestämde vi oss för att åka dit igen så det blev kalas två gånger så lite mer fika kaffe och surr innan vi åkte hem för att lägga Bella :) även en fika låda fick jag med mig av mormor så ska trycka lite då jag slutar vara så himla mätt :)

nu lite mys! imorgon loppis och fika hos Farmor Helena för övernattning och sen fixa här hemma innan tjejkvällen :) kommer bli riktigt roligt tror jag!

Jag har haft en super dag :)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0