Helgen som gick

Så vad har vi roat oss med i helgen?
Jag har renoverat extra rummet, Micke har fixat klart runt våran nya ytterdörr. Bella har hängt med farmor :) Kusin Emma har varit på lekstund här idag vi har varit till Mickes farmor och farfar helg myst Bella har vaknat ovanligt tidigt hela helgen och jag har haft sovmorgon ;) hehe!

Sen då grillat till middag en himmelskt god lasagne idag min mamma har varit förbi på kaffe och bus med Bella :)

I morgon ska vi lista i extra rummet så är det klart, Micke kunde inte hålla sig så han har hjälpt till fast jag skulle göra det själv... jag har målat taket två varv målat väggarna två varv ( färgen tog slut vi skulle åka och köpa ny igår efter middagen men glömde så hade inte nog med färg till ett varv så köpte mer i morse) sen har vi tillsammans lagt in golvet Micke har tagit lös och målat lister och målat med pensel närmast taket och uttagen men den störst delen har jag ändå gjort! och jag är så nöjd!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0