Måndag

Ännu snorigt i Lill näsan men inne bus blir det ändå vi sov till just efter nio sen blev lite morgon rutin och så pappa hemma på lunch i vanlig ordning :)

Annars har jag suttit och letat och kollat efter alla kläder man behöver nu till dagis och ja annars också så i helgen åker vi på shopping!
Och ja gardiner måste jag leta mera efter behöver något fint i köket :)

Sen har vi inte gjort mycket ätit middag Bella har fått duscha med Micke i vanlig ordning så fort han kommer från jobbet säger hon pappa balubalu ni vet försöker härma ljudet som kommer när man blåser i vatten kör motorbåt i vatten gör bubblor med munnen ja ni fattar ;) hehe

Sen har jag fixat med tvätten Micke har klippt av våran bäddmadrass som blev för stor efter att vi har tvätta överdraget för ja ett halv år sen så Micke har fått sova på en dubbel vikt madrass och nu har jag haft den sidan i en vecka och jag klarade inte av det så vi klippte hehe!

Bella har precis somnat och jag skulle behöva träna men det gör jag i morgon i stället har är för lat den senaste tiden och ja gå igenom bilderna från förra telefonen så jag kan framkalla någon gång skulle jag också behöva göra ! så får se om jag roar mig med det nu i kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0