Onsdag

Morgon runt åtta planen var att leka med Madde men Bella har blivit mer snorig så ville inte smitta ner dom!
Annars en inne dag har haft Mormor på besök och sen har vi varit till risön för middag mamma hade gjort palt så jag bjöd in Micke som gillar det och fläsk och makaroner åt mig och Bella men jag åt en palt seriöst jag säger det igen jag åt en palt!! har aldrig hänt tidigar har smakat en tugga av Micke förra året och nu avancerade jag mig och åt allt förutom en liten bit då det sakta men säkert började växa i munnen och ja ett kilo fläsk åt jag så klart ;)

Sen kaffe och bus med mormor gammelmormor och morfar :)
Vi har precis lagt Bella och ska ja hitta på någonting träning skulle vara skönt men eh latheten har satt till ska tvinga med mig Elin i helgen så det blir någon ändring på detta!! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0