Sovning

en sovar dag så skönt! sov till tolv sen åt frukost lade mig i soffan och halv såg tv tog en dusch och sov lite till! Gud så skönt ;-) drack inte speciellt mycket igår men brukar alltid vilja sova så mycket som det bara går när Bella sover borta intalar mig själv att jag får tillbaka lite förlorad sömn hehe

vid halv fyra kom Bella och Helena hem :-) b pratade på i massor och har lärt sig massvis med nya ord! duktig tjej :-)
sen blev det en dusch med Micke och middag här hemma :-) kvälls bus och koll så alla leksaker var kvar och packning inför dagisfotot i morgon det ska bli så kul fast lite ovanligt tidigt att stiga upp! phu

vid halv sju somnade Bella helt slutkörd och vi har sett på en film ätit flott och nu blir det att däcka på spikmattan och läsa lite kändisbloggar mitt nya nöje på kvällen är att läsa kändisbloggar inte sextonåriga fjortis super varje dag blogg utan typ Laila bagge och andra äldre kvinnor! ska leta efter någon ny blogg nu! puss!


bra väder att klippa ängen!


prinsessan är hemma :)


gäsp! morgon pigg mamma bor inte i detta hus!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0