Tisdag

Dagis från morgonen sen hem och vila efter det åkte vi till Madde för surr och bus mellis för barnen och kaffe för mig :) hehe sen åkte vi hem och lagade quesidillas riktigt gott :)mums! efter middagen lite bus och sånt dusch för Micke och Bella i vanlig ordning sen har jag gått igenom dom sista bilderna till att framkalla blev nästan 1900bilder att framkalla på prick ett års tid!! måste börja framkalla oftare!!! nåväl ska skicka efter dom i morgon så får jag roa mig med att stoppa in dom i album och i ordning sen känner redan hur jobbigt det kommer att bli efterso sist kom bilderna helt i oordning så det kunde vara månader emellan vissa kort! hoppas det inte blir så nu.

sen har vi tittat på after Earth super bra var den filmen rekommenderas starkt! och nu ett avsnitt gossip innan jag ska däcka, jag har sådan huvudvärk så var tvungen att ta ut linserna får se om den släpper snart!







Divan precis som mamma innan man kliver ut ur huset måste damen spegla sig! undra vem som har lärt hon? <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0