En liten bild bomb

Nu fungerar appen kasst igen!! suck. nåväl jobb varje vecko dag i vanlig ordning :) bella hänger på dagis och busar med alla fröknarna och barnen :) efter jobbet i veckan har vi städat lite myst jag har varit på räkkryssning och idag kom kusin Emma och Maria på middag efter maten åkte vi brudar och raggade på stan jag och Maria stämde upp till radion och små divorna. - skrek tyst vi får ont i öronen!! hahahaha
sen blev det mjukglass på sibylla och bus i lekrummet :)

sen hem och lägga bella och nu myser vi i mörkret <3

just ja jag har varit förbi hos nettie i måndags gud så mysigt dom hade det! :)

i morgon slutar jag kl ett åh så skönt :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0