lördag

Andra augusti idag. sovmorgon tog jag till nio sen frukost och en timme i solstolen tog ja :) bella och Micke gick och vilade runt tolv då passade jag på att duscha och fixa mig inför sagas dop :) vid två åkte vi till kyrkan för dopet bella verkligen trivs i kyrkan hon vill dit igen! sötis<3 efter dopet blev det go fika!! mums jag åt mig propp mätt :) och vid halv fyra åkte vi ut till stugan vi tog ett snabb stopp hemma för klädbyte och sen ut dit för att grilla och mysa:) bella ville hem halv åtta så då gasade vi hem och hon har precis somnat och jag vräker i mig ostbågar och väntar på att filmen skall komma ner :)

trevlig dag<3






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0