Veckan

Jaha det har blivit dåligt bloggande denna vecka :/ måndag började dagis igen det var inga problem för bella att åka dit hon stod i 30minuter i hallen och ropade - skynda mamma vi ska på dagis nu!!! skyna skynda :) någon som var riktigt exalterad hihi sen blev det jobb 10- 17 och efter jobbet åt vi middag och ja sen kommer jag inte ihåg ;)

tisdag jobb 10- 17 dagis för bella och när jag slutade blev det middag med björn och Jenny surr och lite kvälls häng :) när bella skulle Sova åkte dom hem igen och sen blev det film och serier:)

onsdag jobb 10- 17 dagis för lill damen hon pratar hela kvällarna om vad hon har gjort på dagis goisen:) efter jobbet kastade jag i mig middagen också åkte vi ut till stugan med den nya kylen och våningssängen som björn och Jenny tog med från happis :) vi lastade bara av och åkte hem igen bella var så trött så hon somnade i bilen sedan bar jag in hon och tog en nap jag med ;)

vid nio cyklade jag och Birgitta till hotellet för att dricka kaffe och surra och lyssna på när pappa spelade och sjung <3 halv ett var jag hemma igen och däckade strax där på :) trevlig kväll :)

torsdag åkte bella ut till mamma i risön då hon ville sova där dom var ut med båten simmade och myste på jag jobba från halv ett till kvart i sex och sen åkte vi till stugan och skruvade ihop sängen och plockade lite Helena kom också med och hjälpte till :):) sen en timmes surr med Maria i telefonen och vid elva somnade jag :)

kul veckan och vädret har varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0