förkylda

Snark vabba 4 av 5 arbetsdagar förra veckan och sen igår åkte jag på dunderförkylningen. Med feber frossa ont i huvudet svullen hals!  

Och bella har även haft feber fyra dygn sen kom det hosta och en rejäl kräks på det efter det började ögoninflamation och i lördags när hon var bättre så fick hon en allergi reaktion så hela kropped blev röd och sen prickig och sen försvann det. Vi var en sväng på akuten och när det började igen med utslagen så fick hon som medicin mot myggbett så då blev det bättre :-)

Jag är lite snurrig nu så kan skriva bättre i morgon om jag är piggare kommer knappt ihåg vad jag har gjort på jobbet idag hihi!  Snark!  Nu ska vi bli frisk<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0