Måndag

BelladBella har ritat fyra smilisskulle det vara några timmar extra jobb och sen Lucia men när bella vaknar upp med 38.9 i feber lite hosta och slem då fick vi avboka dagens planer. Jag själv blev mest besviken att missa Lucia åh hon hade varit så söt<3 men nästa år får hon ta igen det i stället: :-) bella själv brydde sig inte så mycket:-) tur!!

Vi får väl se hur många dagar det blir att vabba innan lill damen är på benen idag har vi legat på bädd madrassen framför tvn hela dagen så nu när hon somna för natten ska jag passa på att tvätta upp lite kläder och ja kanske byte till julgardinera??  Det behövs ;-)

Nå väl Micke tappade våran surfplatta i golvet i helgen så nu behöver vi köpa oss en ny samt en ny mini dator då jag har ett gäng med virus på den och min telefon har levt på övertid sen i somras så dags att ta på spenderar byxorna :-D jag tror jag ska införskaffa en HTC one m8? Heter den så?  Eller en Lg g3 :-) får se vad det blir nu har vi också bara några små klappar kvar så kan tomten komma i år ville bella att tomten ska komma eftersom han ska komma med doktorn  åalltså doktor mcstuffins undersökningsstation tur den redan ligger under granen och allt annat hon har önskat sig! Fast det bästa hittills har varit Elsa kronan som bella har fått av Agnes och hennes mamma tusen tusen tack <3<3 

Nu tvätt och film mys!  Ni vet big brother har ju slutat så nu kan jag se på film igen :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0