Varmt och skönt





när termometer har visat konstant -20 denna vecka så är det skönt att ligga inne framför den här :)

Bella är ännu snorig och hostig och i morgon är det en vecka sedan hon var ut ur huset så i morgon tänkte jag ge oss ut på en lite promenad jag är i behov av friskluft och röra på mig så fast jag ännu är lite seg i kroppen så måste jag åka till källaren i morgon och köra ett pass! träningstarmen skriker! kanske åker på dagen och tar med mig b får se om hon är sugen på det sist vi skulle när träna sa hon prompt nej och vägrade komma när klä på sig kanske jag har mer tur i morron ;)

annars så har vi städat huset idag väldigt välbehövligt för mitt psyke jag har inte orkat då jag ännu är seg men idag slog familjen på stort dammtorka golvlisterna dammtorka dammsög skura och städade toaletterna tipp topp :)

i morgon ska jag beställa gardiner det är ju bara vadå 9månader sedan vi bytte rum med Bella och vi har ännu inte haft gardiner vi kan bara ha hissgardiner då vi har monitorn i fönstret men i morgon då tar jag tummen ur!

nu ska jag nöta två tre timmar New Moon boken och sedan sussa!

lite bilder från veckan kastar jag in :)


ny overallen förra torsdagen ;)




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0