Fredag!

Morgon vid sju snark jag var rätt så trött sen åkte jag och bella till jobbet där Helena hämtade hon men först var bella tvungen att jobba lite innan hon kunde åka till farmor ;) jag jobbade själv hela dagen så jag hade lunch stängt så då hann jag springa ut i värmen en sväng jisses vad varmt det var!

efter jobbet så åkte jag hem och i samma veva kom Maria och dom på middag det blev grillat lite vattenmelon och surr bella bråka med bella så medans jag gick in och sa åt hon så bestämde hon sig att hon ville sova så hon somnade sju för natten :) hon hade inte vilat på dagen annars brukar hon aldrig somna så tidigt något mera!

vid nio åkte dom till nyborg och Micke hängde med för att åka lite ring och bada så jag stannade hemma och såg Greys och somnade vid tolv :) trevlig dag<3









bellas kommetar mamma ta på dom här man måste ha snygga glasögon på mammas jobb! så rolig är hon jag säger det alltid åt Micke då jag ska beställa glasögon så hon härmas ;)


och lilla Dora<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0