Onsdag

kl fem över sju - mamma vakna nu jag se petsson! - nej det är natt somna om - snarkarfrån bellas säng.. 25minuter senare - mamma nu morron vakna! se petsson nu!! godmorgon på oss då jag hade räknat med en halv timmes till vila:) lite morgon tv i sängen sen fix och dusch innan jobbet för mig och fix för bella halv tio kom Emmelie och Dennis och Tore och hämtade bella för en bus dag:) och jag cykla mot jobbet :) jag behövde inte börja fören elva då jag var på väg så det blev lite ärenden på stan :)

jobb till fem och sen äta middag grillat mums! och bästa Jenny är här<3 hon hämtade bella hos Emmelie och sover över här inatt:)

efter middagen blev det kaffe surr tv för bella gräsklipp för Micke lite tvätt åt mig och vid åtta somnade b och då tog vi vuxna kvällsis och såg film så mitt i allt sov alla och jag var vaken ;) men Jenny vaknade till slut! hihi

jag har även känt lilla Dora<3<3 Jennys och brorsans bebis <3 mys! wii jag ska bli faster så himla kul :) och bella ska få en kusin :):) så glad för deras och så klart min skull ;) hihi

nu ska jag slagga i morgon blir det att rantan innan jobbet puss!


bella och Hugo<3


trött tjej :) tack för hjälpen Emmelie och Dennis <3



jag fick ett armband av janette idag och när jag visade det åt bella så blev det efter någon minut - mitt nettie handband och halsband! go tjejen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0