Tisdag

Hello äntligen sommar!! yey just nu har vi 26grader i sovrummet och jag sover alltid med ett vinter duntäcke extra varmt och skönt :)
20grader ute och klockan är halv tolv det är Nice<3

jobb från tio idag och innan det lämnade jag av bella hos min moster hon hade ställt i ordning så fint inför deras dag dom har varit och badat och busat på stranden i frevis och bella har haft super kul:)

vid fem slutade jag jobbet och åkte hem för att äta middag sen har jag och bella solat och vi alla plus Kenny har varit ute! lite kart med vattenballonger och mys :) sen en snabb mat handling och lite film på kvälls kvisten :)

nu blir det att sova och upp och sola lite innan jag börjar jobbet i morgon kl tolv jag hinner sola fram till elva så det blir tidig morgon:) med mys frukost på altanen för mig och gumman längtar:)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0