Torsdag

morgon vid nio en snabb dusch medans bella såg på tv i sovrummet sen sa jag åt hon - har du glömt vem som har sovit över? och det hade hon både hon och silver kutade till Jenny som låg och väntade på dom :)

sen blev det frukost lite fix och en liten loppis runda :) jag hittade ett jätte fint bord som jag har länge viljat ha! så nöjd:)

vid tolv åkte vi till jobbet Jenny kolla sina ögon lite snabbt och sen gick dom och shoppade:) jobb till kvart i sex och då hade Jenny hunnit åka hem :/ åh så mysit att ha hon här nästa vecka ska jag kidnappa hon igen!!<3

middag grillat och sen ut till Maria och Johan i nyborg dom har varit på semester så bella var exalterad att träffa dom lite fika och surr i vanlig ordning :) sen hem och lägga bella och jag målade även bordet wii så det är klart måste bara hitta en bra plats åt det just nu Är det i extra rummet!

sen blev det film mys och sängen först kl ett!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0