12.03



tiden rusar jag jobbar hela dagarna myser med bella före och efter jobb och sen myser med Micke :) igår var vi på middag i nyborg och även kusinerna badade innan vi åkte hem bella valde!! att vara vaken till halv nio haha så hon skulle hinna leka med allting hemma också innan hon var redo för sängen sen blev det lite film mys flott och en tidig kväll för mig och Micke! idag vaknade vi runt sju bella och Micke lite tidigare sen fixa inför dagis och sen jobb hemma vid halv sex då jag åt middag och Micke och kurt kom hem efter lite jobb och bella har varit med mormor från två tiden :) skoj! bella har precis somnat så jag och min tränings man ska strax till gymmet idag står ben och axlar på schemat jag tänkte även hinna dra en liten solning typ i morgon kväll :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0