aj aj



jag hann inte ta nålar idag hos mamma det har varit fullt ös från elva då vi kom tills nu jag fick åka hem tidigare då bella måste i säng:) vi har fixat firman som mamma ska öppna i morgon skruvat möbler och garderober har vi roat oss med jag och mamma och Jenny medan killarna har byggt! bella har varit hos farmor Helena så vi skulle hinna fixa så mycket som möjligt:) min axel är död så jag försöker lindra det lite med koppning tills jag hinner ta nålar så det går över direkt! så träningen idag är ingenting att fundera på då rygg och triceps stod på schemat :/ åh längtar efter min tjej <3 hon och farmor kommer nog snart!

annars idag har jag och bella dammsugit skurat och dammtorkat hon har mest varit arbetsledare och retat Micke som hade sovmorgon haha <3


grön ansiktsmask!


jag körde bygg bilen idag haha inte ett motorstopp! nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0