Happy

igår var det jobb i vanlig ordning efter jobbet gick jag mot hotellet för att möta upp Mickes pappa och pirjo för middag med dom super trevligt var det bella och Emma gick även upp för att visa hotellrummet stor tjejerna<3 sen åkte vi hem vid sju tiden och tog en dusch bella somnade runt åtta efter allt bus och en snabb utgång på gården för att titta in alla stjärnor gud så fint det var :)

idag var damen ledsen när jag lämnade :/ ont i mamma hjärtat men självklart fick jag bilder på goisen så det var lugnt :) jobb till fem sen snabb handling sylt och snus Hahaha sen hem och äta middag fläskpannkaka mums! vid sju tiden komm Peter och pirjo förbi för en kaffe och sur så kul:) lite tvättning och plock av hemmet sen en film nu ska jag sova är trött som tusan jisses!

puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0