Helgen

Jag minns inte riktigt vad vi har gjort? hm i fredags var vi på middag hos Mickes mamma mumsigt! en kvälls dusch där för bella och surr sen hem och sova och mys kväll för mig och Micke då jag skippa träningen.

i lördags var Micke och hjälpte björn att renovera så jag och bella hade en tjej dag vi gick med vagnen och handlade färg till mig hår och sen hälsade vi på min mormor och morfar efter det tog bella en 2.30h. vila och jag passade på att färga håret se lite serier och sova en timme själv mys :) sen lagade vi helstekt filé i ugn tills Micke kom hem och myste på jag tränade på kvällen och sen såg vi lite film :)

igår kom vi inte på vad vi skulle göra så vi började dagen men vecko handling och sedan åkte vi till Luleå för att köpa lampor till toaletterna och galon kläder dock hittad vi inga så jag fick köpa det idag i stället nu är det bara en till jacka så är bella vår redo ;)

sen lasagne till middag kvälls gym och mys i soffan framför Greys då Micke gick och lade sig :)





vi skyltade om i butike

n innan helgen :)
mumsigt glass hos farmor :)









söndags frukost gjort av mig ;)


blink blink mormor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0