Lördag och Söndag

Vid lunch åkte vi och hämtade bella hos kusin Emma dom busade på och sen tog vi lite kaffe och fika:)

efter det åkte vi och köpte en present till mamma och åkte till risön för kalas jag tog en pn då jag inte är van att somna så sent :/ skönt sen blev det middag och en massa surr och bus vid sex åkte vi hem då damen vart trött och sen blev det lite renkött rullar och mys:)

morgon vid nio idag sen gjorde Micke pannkakor till oss till frukost och efter det städade i hemmet och vid elva åkte vi ut till våran stuga och började planera vad vi ska göra innan vi ska börja vistas där på helgerna och kanske i sommar även under veckorna:) wii! bella somnade i bilen på väg dit så jag satt och väntade tills hon vakna innan vi knatade upp till stugan det var oplogat så vi orkade inte köra fast;) sen åkte vi till risön Micke fixa lite med kurt och sen åt vi lunch och jag fick uttryckt några låsningar i ryggen härligt!

sen hem och jag och bella plockade lite till och strykte och hängde upp våra nya gardiner i vardagsrummet medan Micke fixade foder till dörren i förrådet :)

bella har precis somnat och nu ska jag måla naglar och se någon bra film :)Puss!



på kalas hos mormor :)











fika i stugan:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0