Mys lördag

morgon vid åtta tiden sen frukost efter det gick Micke ut och tvätta bilarna och jag och bella tittade på film sen ville bella också gå ut så hon hjälpte Micke att tvätta bilen och lite lek i hennes stuga en timme fick vi ihop innan bella blev tvär trött in för snabb lunch sen sov hon i två timmar! mys jag låg och kolla på telefonen och fick ihop en timmes vila<3 sen lunch igen plättar mums:)

lite snabb mathandling också hälsade vi på Helena och bella fick sin hemma gjorda pippi klänning gud så fin den var :) stress hem för att Emmelie och Dennis stod på gården grillat till middag kaffe och surr även danne kom och grillade sen fick Bella sig ett bad och runt åtta somnade hon så jag åkte och tränade och sen skickade jag iväg Micke på fest ;) lite tjej serier i sovrummet på kvälls kvisten:)



film mys och lite internet shopping









lite trångt i stugan hihi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0