Onsdag

Bella är 2 år och en månad jisses!! stora tjejen hon har varit på dagis och efter att hon slutade kom hon och hälsade på mamma på jobbet gois <3
vid lämningen i morse var jag tidigt så. det blev lite surr med fröknarna bella var fast klistrad i Monicas famn hela tiden <3

sen arbete till fem på lunchen sparang jag in på chili för att köpa en jacka men den var otur nog inte lika snygg som den var tidigare så jag kompenserade det med lite på fyllning i mitt HM paket jag har fått tre paket nu fast det endast skulle vara två leveranser idag kom tex ett ynka linne haha så nu ändrade jag inställningarna så det blir ett paket nästa vecka och ett i början på april :) wii

Middag hemma bus och lite plock i hemmet bella och Micke har duschat i vanlig ordning då hon råkades få en liten bula då hon slog huvudet i draperi skenan haha det såg lite kul ut men det borde nog svälla ner till i morgon hon grinade knapp så det var nog inte så farligt :)

sen har jag roat mig med att kolla igenom alla kläd sidor och halv sett på film :) nu sova i morgon jobb och lite solning står på schemat och se serier jag har ännu inte sett dom två sista avsnitten av hart of dixie :/










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0