Personal fest

Ifredags sov bella över hos kusin Emma hon hade slocknat vid sju och sovit klockan runt! alla blev förvånade då hon sover krassligt eller rättare sagt inte vill sova själv sen jag började jobba :) men hon hade haft det super hos kusin Emma hon åkte dit vid fyra så jag träffade bara henne innan hon åkte till dagis <3

jag slutade vid fem åkte hem piffa till mig lite och sen vid halv sju åkte vi till bowlingen jag mamma kurt Micke björn och Jenny hihi det blev god middag mums surr och två timmars intensiv bowling tävling jag fick bäst av alla på en omgång 145;) hihi men jag kom inte på att det var fel klot fören på slutet så jag vann inte allt det gjorde Jenny men riktigt skoj var det! sen åkte vi hem till oss och pratade på i två timmar och sen skjutsa jag dom andra till risön och somnade gott vid två tiden:)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0