Tisdag

Morgon vid nio idag igen skönt :) kaffe frukost med pappa Micke som hade rast och samtidigt kom Emmelie och Tore :) bella har myst på och lekt tittat på Tore och sett hello kittys jul :) sen blev det lunch då Dennis och Mats kom förbi och sen pappa Micke, vid halv tolv gick bella och lade sig och satt i sängen och läste lite bok för sig själv innan hon somnade jag och Emmelie surra på medan båda barnen sov sen vid halv två gasade vi mot dagis och jag åkte till jobbet jobb från två till fem och jag insåg att jag visst glömde att äta lunch så det blev en kokt korv till lunch ;) mums! efter jobbet blev det middag och sen kaffe ute idag igen :) sen handla vi lite glass från glassbilen och lek hos grannen :) inne igen vid åtta en snabb dusch för bella och lite teletubbies säng vid halv nio och efter det tittade vi på robotcop och nu blir det lite Greys :)

härligt dag skönt när sommaren är på ingående äntligen!














bella fotade lite bilder med min telefon sötis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0