Känslan



mitt minneskort till telefonen racklade dagarna innan vi åkte till Turkiet då jag skulle flytta över bilderna från maj - 1september så fanns dom inte fast jag såg dom på telefonen efter drygt en timmes panik så fick jag fram bilderna från minneskortet igenom att stoppa in det i Mickes telefon. det var närmare 2000st som var borta. och nu när jag fotade igår så hips vips säger telefonen kan ej spara till sd-kort , sd-kort skadat. omformatera sd-kort för att använda obs allt minne töms!! jag nekade detta och nu får jag inte upp bilderna alls allt är borta och ingen telefon känner av kortet:,/ tur var att vi var borta så jag har inte hunnit fota så himla mycket men säkert 200 bilder fanns det då på det! gråter!!!!!!

jag har i alla fall lagt minneskortet på utbytbarbänken tills om några dagar så hoppas jag att det fungerara då! någon som kan ha en lösning så jag får mina bilder? :)

en hemskt förstörd Anne-Lie det är endast bilderna som jag har fotat via instagram som finns kvar då dom lagras på telefonen ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0