söndagen

morgon vid åtta bella somnade halv elva på kvällen på lördag efter allt resande trodde vi hon skulle vara trött men nej :) vi har varit i Turkiet och kom hem till huset på lördag vid 21.00 :)

iallafall direkt skulle hon se frost! så hon har längtat sen var det frukost och jag plockade ihop här inne och började tvätta lite och vid två kom björn och Jenny på besök :) surr med dom var länge sen jag såg brorsan<3 och vi lagade lite middag och myste på mamma och kurt kom också förbi så dom fick middag och bella blev överlycklig! sen klippte jag björn dock blev det en liten liten miss! jag började klippa på jack 18mm håret och sedan skulle jag ta kortare men jag höll på att leta fram den hållaren också nämnde Micke att det är väl bara att köra utan om han vill ha kort och jag och Jenny fortsatt leta men björn tyckte det tog lång tid så han tog rakapparaten och drog ett streck mitt på huvudet!! men han förstod inte när vi skrek nej att det blev lite galet!!!!! Hahahahagagaga




well ja ni ser ;)

han trodde det var 8mm eller något sånt ej hel snagg!! Hahaha så vi garvade:)






så det kan gå!

sen blev det lite film med bella och sängen för henne klockan tio då hon däckade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0