sturktur

Jag är en stökig person i perioder eller njaa jag får inrestress om saker är på fel plats på jobbet och ja hemna också men struktur i handduks garderoben och sängkläderna är inte min starka sida så där kan jag lätt kasta sparka och Mangla in och sedan glömma bort stöket... Och i medecin skåpet igentligen i alla skåp förutom kläderna och skorna 👌 okej och någon liten hylla.... Va fan nu låter det ju som att jag alltid är stökig... Men så är det inte jag har av och till ett organiserat kaos ! Alltså... Vissa saker måste vara tipp topp när jag tänker efter är det typ på jobbet och min garderob och bellas. 


Tillbaka till saken jag skulle kolla in julgardiner för att beställa lite nytt och då kom jag på  det är lika bra att städa handdukarna och gardinerna då det var wn enda röra innan så det gjorde jag. Jag gick igenom alla gardiner och sedan vek jag allt + handdukarna sedan då jag är klar och ska skicka till Jenny en bild ( hon viker alltid iording åt mig då hon sover över här.. ) och skryta lite så inser jag att min ring är borta jaha dags att få igenom allt jag jar vikt..... SUCK 

Jag gick igenom handdukarna och hittade sen ringen ! Något lycklig..

Vad vill jag ha sagt med detta? Jag ska tydligen inte vika prydligt i den garderoben....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0