.

I måndags åkte vi på dagis och jobb kl 07 20 jisses såå tidigt jag var som en zoombie hela dagen...jag slutade vid ett och då åkte vi och shoppade lite krimskrams :) sen lite städ här hemma.

Tisdag natt fick b någon feber topp så hon och micke var hemma. min mamma var förbi på ett snabb besök😀 jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde efter jobbet såg en film på kvällen isf.

Onsdag bella och micke var hemma halva dagen och innan det hann vi leka lite och hade sovmorgon till 09.00 👌 perfekt ! Sen blev det jobb och inventering för mig så jag kom hem någon gång runt 22. Lite film och så..

Idag har b varit på dagis och innan dagis lekte vi med lite snå figurer. Sen jobb i vanlig ordning hemma runt 18 och då blev det grillat till middag mums ! Lite ute bus och en sväng och hämta bellas nya stövlar. Bella har nyss vaknat i växtvärk så det blir väl en till natt med bra sömn 👌 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0