Höjdskräck

Så där då trotsade jag min höjdskräck och gick upp på vinden för att hämta ned julpyntet... Om ni trot upp på vinden är i huset så näää.. Man går ut och klättrar sen upp för en sned stege upp på garage taket och sen går man på ett lutande halt tak och går in på vindan.... Att sen få ned grejerna där ifrån är inte lätt det heller jag ser ungefär bara ett stup också får jag klättra ned med en arm runt stegen och den andra runt påsen med saker...... Om det inte var nog med det så står det en irriterande kartong kvar där uppe som jag insåg direkt att den får jag i ned hel..

Julgranen kastade jag ned föe taket vi får väl se om det behövs en ny eller inte..?

Ajja nu är nästan allt pynt nere och jag har lite smått hjärtklappning... Men nu jävlar ska här pyntas ! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0