Söndag 18/2

Morgon halv nio sen gick vi upp på takpoolen Bells badade i 2h och jag skulle bara springa och göra bomben framför micke som låg på en badmadrass problemet var att jag halkade... Jag halkade rätt så mycket så jag skar upp foten så just nu går jag på sned med höger foten. 
 
Iaf tog vi moppen vid halv ett och handlade lite på apoteket och sista minuten shoppade några kuddar och ett lego till Bella. 
 
Sen blev det pizza lunch och kl tre åkte vi med taxin till Bangkok det tog ca 2.45m till vårat övernattnings hotell det låg centralt men ja var ändå avsides vi gick en bit och åt middag men jisses vad gott vi var dom ända utländska på det stället magen kostade 130kr för oss alla fem med dryck mums och så god!
 
Vi var tillbaka till hotellet vid halv nio och då blev det en dusch och sova :)
Sista dagen var det mulet 😀
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0