2020


2020 kan vara året då jag tar tag i denna portalen igen, för tydligen finns det ju ett 20tal personer som loggar in här dagligen 👌

Vem är jag ? 

Anne-Lie ogift snart 29år mamma åt Bella snart 8år ägare av chihuahuan Silver 10år 
Tillsammans med micke i snart 11år.
Åren dom bara går och går : ) 

Jag fejkar ännu ett jag tycker träning är kul jag har verkligen ingen motivation till träningen i livet men vet att mitt psyke behöver säger ett rejält träningspass då och då så får se om det kommer jag har skaffat gymkort för 1 månad sedan och utnyttjat det 1 gång så kanske det går framåt nu. 

Älskar att resa får jag inte åka till solen 2 gånger per år så överlever jag inte vintern i norra Norrland. 

Utnyttjar Terapi i form av tv serier. 

Arbetar som säljare i klädbutiken i staden
Innan dess var jag optikerassistent lyxhustu telefonist och en massa annat kul. 

Jag älskar julpynt och julen men hatar vintern och mörkret. Det kan vara 1 m snö men bara den kommer på en dag så är jag nöjd och stannar kvar tills det blir vår.

Jag är aldrig tyst pratar på både in och utandningen och är brutalt ärlig, långsint och fruktansvärt underbar ! Tidsoptimist i grunden bara man är 3 minuter sen så är man i tid. 

Häng med vet ja ❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0