Måndag 16 december


Nämen tjenare, Bella blev sjuk igår världens hemskaste kikhosta och på kvällen fick hon feber. Julen är en vecka bort och ja det är tok mycket att göra. 
Idag fick micke vabba och min pappa så direkt efter jobbet blev det lite häng med pappa och Sofia och Så fort jag hade lagt Bella så provade jag mina nya rengörings produkter från Maria åkerberg 



Salt skrubben har jag haft sen innan men resten av kalaset köpte jag idag 👌 nu får vi hoppas att min hy blir mer balanserad. 
Redan nu känns då ansiktet renare och händerna lenare. 
Produkterna är ju tydligen sjukt dryga men jag är ju en snabb individ så jag pumpade på rengöringen jaa helt i onödan 😴 bättre lycka i morgon. 

Efter min totala rengöring så blev det några avsnitt av Heart of dixie och hålla koll på bellas förbaskade hosta hon får så dåligt med luft på natten så får se hur många timmars sömn det blir i veckan. 

Nu ska jag lyssna på lite musik och sussa 😘








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0