Onsdag 18 december





Detta är lite av vad vi har gjort idag. 
Jag har precis stått i 1.5h och skrubbat i duschen tyvärr fick jag inte bort all smuts så jag får fortsätta i morgon 🙈 min skalle bara värker då jag har stått och andas in yes och ättika. 

Efter städningen blev det en lång dusch, urk jag känner mig alltid så äcklig då jag har städat toan jag tror jag säkert har stått och rengjort händerna 10 minuter efteråt. 

Iallafall har vi idag varit in en snabbis på jobbet för ett äta en fika bit då Linn fyller år idag. 

Sen har Bella planterat två lökar? Och fixat med det. 

Våran nisse tyckte att vi skulle se en julfilm så det har vi gjort ❤️

Nu måste jag sova ny dag i morgon med vab samt ska jag på synundersökning.
Kram 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0