Tisdag 17 december

 
Idag har det varit en fin dag :) ljuset utomhus har varit perfekt 👌 och dom dagarna kĂ€nner man ju att man bor pĂ„ rĂ€tt plats. 

Vi hade sovmorgon i morse ( jag Bella vaknade 40min innan mig ) 
Sen har det varit lite telefonkonferancer frĂ„n morgonen och Bella sĂ„g klart förra Ă„rets julkalender. 
Vid 11 snĂ„ret dök emmelie upp och vi körde lite utvĂ€xt fĂ€rgning och sen kom vi spontant pĂ„ att klippa mitt hĂ„r, sĂ„ jag har vĂ€l kapat av 10 cm Ă„tminstone. 

Sen har jag startat igĂ„ng vĂ„ran nya tv eftersom att micke inte Ă€r hemma sĂ„ fick jocke komma och hjĂ€lpa till guld vĂ€rt! 
SĂ„ jag och Bella har kunnat se Netflix via smart tvn samt lyssnat pĂ„ Spotify. 

Klockan 18 insĂ„g jag att vi har glömt att lĂ€mna in alla klapparna till vildakids sĂ„ vi fick stress slĂ„ in dem och köra upp dom till Nova sen hem och bums i sĂ€ng. 

I morgon blir det vab dag nr 2 fĂ„r se vad som behöver stĂ€das hĂ€r hemma dĂ„? Typ duschen mĂ„ste googla pĂ„ nĂ„gra bra knep att fĂ„ den skinande ren. 

Natti 😘



Okej det ser lite ojĂ€mnt ut pĂ„ denna efterbild men det Ă€r det inte 🙈😂










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0