Skola

Idag torsdag den 30augusti, första skoldagen för mig Hp2. Ja vad ska man säga? det har varit en allmänt slö dag i dag, vi har inte alls haft några jobbiga lektioner..
Och i morgon kan det inte var bättre, jag har bara en lektion som börjar 09.20 tror jag och är en timme. Något skönt med en nästan helt ledig fredag, få slappa, och ja kanske att det blir en fest? jag vet inte vi får se:)
Sen idag ska jag tvätta men nu ska jag gå och lägga mig och se på TV, och hoppas att det är nått som är vettigt. Sen i kväll spinning torso, görre och ronia som instruktörer, ska bli skoj att få komma upp på cykeln igen.
Jag har också varit och köpt mig en ull kappa och jag är helt såld på den den är såå  såå fin:) mycket bra köp Anne-lie.

Men nu blir det soffan

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0