Nya skor och ledighet

Jag är hungrig, och jag vill ha mat! men jag vet inte vad jag är sugen på för något, hm kanske oboy? nja jag vet inte men borde gå och kolla vad jag ska äta för här kan man inte sitta länge till :) Är ledig idag vilket är något skönt! Och till happis behöver jag inte heller fara , för min älskling har fixat skorna åt mig måste bara till han och hämta dom:) TaCK GULLET du är guld värd! ;)

igår blev det mest en slö dag pga min tennisarmbåge, som har blivit lite bättre till i dag, jag hade viljat fara på REALESE BODYPUMP 63 i kväll, 1 min senare. och nu hade jag tur för någon har bokat av sitt pass ;) tacktacktack, då kan jag boka av mitt andra pass som är i morgon:) får bara hoppas att min arm tänker gå med på att jag ska pumpa då ;)

men nu ska jag göra mig mat och sen ska jag glo lite på film eller på tv ;) sen blir det ny skorna ;) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0