Hahaha hur vi är

image335
Ja idag å firar visst jag och Daniel ett och ett halvt år. och vi båda har haft så mycket att tänka på så att vi har glömt bort det helt.. Brorsan påminde mig när jag kom hem om att vi hade det så jag ringde daniel och kollade om han hade planerat någontgin vilket han inte hade.. Men heyy det är ju som en vanlig dag bara man får lite extra pussar så är allt lungt.. ;)

Annars så är jag ledig i dag, ringde Sara i morse och sa att jag inte kommer och det höll hon med om eftersom att det inte finns så mycket att göra just nu plus att jag skulle vila upp mig.. Så klockan fem blir det spinning och nu blir det antingen promenad eller skidor?! Ja det blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0