VI ÄR INTE FULLA, VI HAR POLLENALLERGI!

Nu är jag en i mängden, tusan också.. Jag har gått och fått pollenallergi, mycket roligt, NOT!
Min kära mor bad mig prova hennes pollentabletter, och tror ni inte att dom fungerade? Jomenvisst så nu är jag som er alla andra jag har pollenallergi! :/ tråkigt

Well inte så mycket att göra åt saken en att tacka och ta emot..
Jag hade som tänk att det skulle bli en tidig kväll i kväll och det står jag fast vid, så ska snart gå och lägga mig ska bara försöka få tag i fader så han kan boka min resa till gbg, eller borås ska jag ju till :)
nånå ska fixa igång youtub också..

VI ÄR INTE FULLA, VI HAR POLLENALLERGI! HEJ! POLLENALLERGI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0