Träning

Okeej, jag kanske inte ska flytta just nu, men jag och madde satt och funderade lite på att det skulle vara riktigit skoj att flytta i hop till en "egen" lagg som bara är våran.. Men självklart  så skulle vi behöva två separata rum! hehe ;)

Today har jag gjort ja lite mycket? Jag har städat Daniels bil den var skitig som bara den och sen så har jag och Daniel och Kristian varit och gymmat på NOVA, skoj det med sen körde dom en genomgång med alla maskiner så jag vet hur dom fungerar.. för er som inte vet så tränar jag bara på Sphs gym och sen gruppträningen på TC.. Men snart så kommer jag nog ändå måste byta till Nova gym så varför inte börja nu??

 nu ska jag gå och plugga praktisk marknadsföring B..

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0