Dagens träning & lite annat

I dag blev det prommis till Näsbyn, sedan efter några timmar hemma hos Maria så prommade jag till Nova,
Körde bröst och Biceps,
Bröst passat gick riktigt bra och i dom sista två övningarna var jag helt slut ! Toppen

Men biceps däremot gick urkasst,
Jag har inflamation i mina armveck värst på vänster sida och kunde inte alls ta i med min fulla styrka, jag fick gå ned två- tre kilon på hantlarna samt kunde jag inte göra biceps curl i sin fulla grad.

Jag är så kort i mina armveck just nu att jag inte får ut sträckt mina armar fullt !
ONT gör det, detta är tyvärr ingen träningsvärk utan det är lite värre en så, men ska smörja med massor av liniment så ska det nog ge med sig efter några dagar ! :)

Och efter träningen i gymmet så kom jag på att det var ju ett Spinning 60 medel pass på TC, så jag kollade med Gunilla om någon hade missat sin plats och vilken tur jag hade att det var en som hade gjort det,
så en kvart efter att passet hade börjat klev jag in i salen och körde 2 Min uppvärming och sedan 45 minuter medel/hög, toppen bra pass hade görre och efteråt hade jag endorfiner så det blev över till alla i salen..

Tyvärr fick jag spinna i bomulls byxor, hade inga spinning byxor med mig, lite extra svettigt var detta kan jag lova !

Prommis hem och även fick jag skjuts dom sista metrarna av Jaana, Sen blev det solning på suntan och nu har jag precis duschat peelat mig och rakt benen, stoppat in inpackning i håret, druckigt protein och ätit omega3 och även hunnit prata med Micke i telefon  :)

Nu sitter jag och dricker te och äter hårdbrödsmörgåsar med ost på !
Kvällen kommer jag att avsluta i sängen liggandes på spikmattan och tittandes på nyaste
American pie the book of love

VILKEN underbar kväll & dag jag har haft ♥


Protein Whey active 50-50
Och Omega 3 tabletter 2 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0