Work out

Igår blev det en springtur för mig gud så härligt det var att få springa till bra musik och svettas floder.
 
Min högra ljumske smärtar ännu lika mycket som den ha gjort dom senaste fyra åren när jag springer och rör på mig mycket men jag struntade i detta och sprang ändå.
Jag ska egentligen stretcha mina ben två gånger per dag och har jag ont även efter detta så ska jag ej anstränga mina ljumskar, jag är kortare på ena sidan av kroppen och har sned ryggrad ( skolios ) som lett till att mina ljumskar är för korta.. I vilket fall brukar jag få svin ont efter träning och nu när jag har tänkt börja träna igen så har jag räknat med en del smärta men det är inte speciellt farligt idag och jag har inte stela ben heller tur att jag gick en extra vända för att varva ned musklerna i benen :)
 
Så vi får se om jag tar mig en tur på Onsdag när Micke kommer hem igen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0