Fortfarande sjuk

Vi slår på stort eftersom att vi blev sjuka i fredags med snoriga näsor feber och hosta så toppar jag det och får bihåleinflamation på söndagen.. Igår var jag så sjukt less med sprängande skalle och kände att jag inte klarar detta nå mera så jag stack på apoteket och köpte mig en nässköljare ett nytt gäng med panodil och på Life köpte jag öronljus.. Ja jag hade googlat upp huskurer för att slippa trycket i bihålorna..
 
Jag satt först i 10 minuter under ångande vatten efter det stoppade jag i vitlök och rörde om och satte tio minuter till.
Sen använde jag nasaline nässköljaren vilket gjorde susen.
Men jag stannade inte där då fick min mamma komma hit och stoppa akupunktur nålar i mitt vänstra öra och sedan stoppade hon permanenta akupunktur nålar i mitt högra öra och även gjorde hon akupresur ( tryckte under fötterna mina ) detta toppade jag med att använda öronljus.
 
Och vilken befrielse det sprängde inte alls i mina bihålor efter att jag hade gjort alla olika saker och idag så ömmar det endast lite dock är jag snorig som ett tok så från att jag började igår så har jag snytit upp en hel toalett rulle.
 
Men snart så är vi förhoppningsvis friska..
 
Imorgon skulle gumman på bvc och få spruta men jag ringde precis och bokade om tiden tills nästa vecka för det är ingen ide att hon ska få den nu när hon är sjuk.
 
Så om ni undrar varför jag har varit sämst på att blogga så är det för att vi knappt har viljat kliva upp ur sängen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0